Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zabezpečení finančních transakcí v elektronickém bankovnictví
Valina, Petr ; Oprštěný, Miroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje elektronické bankovnictví z hlediska využití a použitých technologií a z hlediska bezpečnosti. Nabízí srovnání konkrétních typů elektronického bankovnictví používaných v současné době. Nedílnou součástí je analýza možných hrozeb při používání elektronického bankovnictví a také návrh řešení, který upravuje interakci mezi bankou a klientem a navrhuje jejich chování, za účelem minimalizace bezpečnostních rizik.
Výuka mediální výchovy u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na prvním stupni základní školy
Švarcbeková, Markéta ; Bartoňová, Miroslava (oponent)
Rigorózní práce se zabývá výukou mediální výchovy na prvním stupni základní škol se zaměřením na děti se specifickými vzdělávacími potřebami. Vychází ze studia odborné literatury, aktuální školské legislativy a praxe autorky - pedagoga na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První, teoretická část definuje základní pojmy, výuku mediální výchovy, její začlenění v rámci RVP ZV. Rovněž přináší stručný pohled na výuku mediální výchovy v zahraničí (Francie, Spojené království a Německo). Druhá část rigorózní práce obsahuje výsledky výzkumného šetření a to, dotazníkového šetření zaměřeného především na výuku, pomůcky v mediální výchově, předměty, ve kterých je mediální výchova začleňována a na problémy, které se při výuce mediální výuky podle pedagogů nejčastěji vyskytují. Dále práce obsahuje rozbor vyučovacích hodin, ve kterých je začleňována mediální výchova jako průřezové téma. Rigorózní práce obsahuje rozhovory s pedagogy, které jsou následně analyzovány pomocí otevřeného a axiálního kódování. Rigorózní práce poskytuje pohled pedagogů na výuku mediální výchovy. Přináší zjištění, že věk a nedostatek vzdělání pedagoga ovlivňuje výuku mediální výchovy, výběr pomůcek a formu výuky. Výzkum jako další zjištění přinesl, že pedagogové vnímají jako problém nedostatek...
Návrh zabezpečení finančních transakcí v elektronickém bankovnictví
Valina, Petr ; Oprštěný, Miroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje elektronické bankovnictví z hlediska využití a použitých technologií a z hlediska bezpečnosti. Nabízí srovnání konkrétních typů elektronického bankovnictví používaných v současné době. Nedílnou součástí je analýza možných hrozeb při používání elektronického bankovnictví a také návrh řešení, který upravuje interakci mezi bankou a klientem a navrhuje jejich chování, za účelem minimalizace bezpečnostních rizik.
Digitální bezpečnost ve školních vzdělávacích programech základních a středních škol
KOVÁŘ, David
Obsah bakalářské práce se zabývá problematikou výuky digitální bezpečnosti s důrazem na obsah a rozsah. Samotná problematika digitální bezpečnosti je rozsáhlá a proto bylo toto spektrum informací vymezeno na vybrané oblasti výuky zálohování dat, používání softwarových bezpečnostních prvků, bezpečného chování na internetu včetně správy bezpečnostních hesel a problematiku autorského zákona. V teoretické části se bakalářská práce opírá o analýzu školních vzdělávacích programů vybraných škol. Dále práce zahrnuje analýzu českých kurikulárních dokumentů vzhledem k dané problematice a zpracovává potřebné spektrum informací a dat věnující se vybraným okruhům digitální bezpečnosti. Hlavním cílem bakalářské práce je porovnání vybraných školních vzdělávacích programů, u nichž bude kladen důraz na hledání signifikantních rozdílů v popisované digitálně-bezpečnostní problematice. Naplňování vzdělávacích požadavků na vybraných školách je ověřeno a realizováno pomocí rozhovorů s žáky a učiteli daných škol. Získaná data a informace od žáků a studentů spolu se školními a rámcovými vzdělávacími programy tvoří soubor informací reprezentující současný stav výuky digitální bezpečnosti a rozdíly mezi vybranými středními školami, gymnázii a základními školami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.